Často kladené otázky

Musím sa registrovať, aby som mohla(-hol) kúpiť Detskú zľavu?

Stačí len po stlačení tlačítka „KÚPIŤ“ vyplniť emailovú adresu a zvoliť heslo, aby ste sa kedykoľvek mohli prihlásiť do svojho konta a pozrieť históriu svojich objednávok, skontrolovať výšku svojho kreditu alebo vytlačiť kupón.

Ako sa Detská zľava aktivuje?

Jednoducho. Je potrebné, aby prejavilo záujem o Detskú zľavu vopred stanovený minimálny počet zákazníkov. Ak sa nenazbiera dostatok ľudí, zľavu nikto nezíska. Takže, ak chceš získať Detskú zľavu, treba to dať hneď vedieť čo najviac priateľom! V prípade, že sa zľava neaktivuje, máte možnosť si peniaze ponechať ako kredit pre Váš ďalší nákup, alebo Vám peniaze vrátime na Váš účet.

Platím hneď ako stlačím tlačidlo „KÚPIŤ?

Nie. Peniaze sa odrátajú až po záväznom potvrdení objednávky v ďalšom kroku a výbere spôsobu platby – CardPay systémom, PayPal systémom, bankovým prevodom, alebo nazbieranými kreditmi.

Môžem kúpiť Detskú zľavu aj keď ešte nie je aktívna?

Áno. Detská zľava sa nezaktivovala práve kvôli tomu, že ešte o ňu neprejavilo záujem minimálny počet zákazníkov. Stačí postupovať presne podľa pokynov a svojím nákupom ste bližšie k tomu, aby ste ju mohli získať. Ak je Detská zľava neaktívna z dôvodu, že sa už predalo maximálne množstvo Kupónov, tak ste žiaľ prišli neskoro.

Super! Chcem túto Detskú zľavu! Ako na to?

Klini na „KÚPIŤ“ skôr ako vyprší časový limit alebo sa vyčerpá maximálne množstvo kupónov, ktoré sa dajú kúpiť. Ďalej stačí vybrať počet Kupónov, vybrať spôsob platby a záväzne potvrdiť objednávku. Keď sa zľava aktivuje, pošleme ti na mail Kupón. Ten stačí len vytlačiť, alebo si zapísať jeho unikátny kód a heslo a potom ním zaplatiť u obchodníka a užiť si Detskú zľavu naplno!

Ako zaplatiť za Detskú zľavu ?

Za Detskú zľavu je možné zaplatiť v súčasnosti 4 spôsobmi: bankovým prevodom, systémom CardPay, systémom Pay Pal a získanými kreditmi. Systémy PayPal a CardPay sú prevádzkované priamo spoločnosťami PayPal a Tatrabanka, a.s. DetskéZľavy.sk nezbiera, neukladá a nemá prístup k údajom o Vašej bankovej karte, celá transakcia je na ich presmerovaných portáloch.

Platím bankovým prevodom. Ako na to?

Pri platbe bankovým prevodom, pošleme potvrdzujúci email s kódom, potrebným na potvrdenie objednávky. V prípade, že Detskázľava ešte nie je aktívna, dostaneš od nás informáciu, že potrebné údaje na bankový prevod ti pošleme formou SMS ako aj

Čo vlastne po zakúpení Detskej zľavy dostanem?

Dostaneš Kupón (poukaz), ktorý ťa oprávňuje k využitiu služby alebo zakúpeniu produktu, ktorý je na ňom uvedený. U obchodníka sa stačí preukázať buď vytlačeným kupónom, alebo číselným kódom a heslom kupónu. Odporúčame si vždy preštudovať podmienky použitia Kupónu a vopred informovať obchodníka, že ideš platiť Kupónom.

Kedy dostanem Kupón?

Kupón posielame ihneď po obdržaní a identifikovaní platby. Väčšinou to môže trvať aj  3 pracovné dni.

Kedy najskôr môžem použiť Kupón?

Kupón Detskej zľavy je možné použiť u obchodníka najskôr o 24hodín od ukončenia predaja a prezentácie zľavy na DetskéZľavy.sk. Stačí si ho vytlačiť a použiť u obchodníka. Odporúčame si vždy preštudovať podmienky použitia konkrétneho Kupónu a vopred informovať obchodníka, že ideš platiť Kupónom.

Musím Detskú zľavu využiť ihneď po zakúpení?

Nie. Platnosť Kupónu je vždy v popise podmienok  Detskej zľavy. Väčšinou sa jedná o dlhšie časové obdobie medzi 3 – 6 mesiacmi.

Môžem Detskou zľavou niekoho obdarovať?

Samozrejme! Kupón je prenosný, takže nie je problém obdarovať niekoho iného Detskou zľavou. V prípade, že chcete darovať Kupón ako darček blízkemu, stačí zaslať požiadavku na info@detskezlavy.sk s preposlaním pôvodného kupónu. V tomto prípade máš možnosť doplniť aj krátke venovanie a samozrejme na tomto Kupóne neuvádzame cenu.

Čo sa stane, keď uplynie doba na využitie Kupónu?

Platnosť Kupónu je jedna zo základných podmienok jeho uplatnenia u obchodníka. Preto po uplynutí doby platnosti, jeho platnosť vyprší a už nie je možné ho použiť ani refundovať. Preto je nutné ustrážiť si termín uplatnenia kupónu.

Ako sa dostanem do svojho konta?

Pri prvom nákupe ste zadali svoj e-mail a heslo. V prípade, že tieto prihlasovacie údaje už nemáš k dispozícii, nájdeš v menu – prihlásenie, odkaz „zabudol som heslo“, kde vložíš svoj email a automaticky ti vygenerujeme nové heslo a pošleme na email.

Je nakupovanie na DetskéZľavy.sk bezpečné?

Bezpečnosť dát našich užívateľov patrí medzi najvyššie priority. Platobná brána pre platbu CardPay a PayPal sú prevádzkované priamo spoločnosťami Tatra banka a.s. a PayPal a DetskéZľavy.sk, neukladá a nemá prístup k údajom o tvojej bankovej karte, celá transakcia je na presmerovanom portáli banky.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Nevadí. Kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom na info@detskezlavy.sk a radi ti ju zodpovieme.

Ponuka pre firmy: Chcete svoj produkt alebo službu ponúknuť novým zákazníkom? kontaktujte nás.